waarom doen de Kinderen uit groep 8 (op de meeste scholen) een musical? omdat Ze na de cito niets meer Te doen hebben OfZo?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.8K

Antwoorden (8)

Omdat het een leuke manier is om samen het jaar af te sluiten door middel van een musical en de daarbij horende afscheidavond!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit is vaak een afscheid voor de rest van de klassen van de school. Na de Cito hebben ze wel degelijk iets te doen want dat neem je allemaal mee naar het volgende jaar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is tevens een afsluiting van 8 jaar basisschool.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat dat gezellig is als afsluiting, je hebt 8 jaar met die kinderen in de klas gezeten, en dan ga je bij de musical lekker zingen en dansen als afscheid.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan rond je op een gezellige manier het schooljaar af. Iets wat je met zijn allen doet. Een gezellig afscheid dus.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is een leuke afsluiting EN het is goed voor de band van de groep omdat je met zijn allen aan iets werkt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
omdat dat leuk is om het jaar mee af te sluiten!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat de juf denkt dat het er op zit. Nu mijn 3e kind eindmusical. De derde met spellingsachterstand op middelbare school. Laat ze de tijd a.u.b. goed benutten