Waarom je het onderwerp gekozen hebt en wat je er van vind.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kritische vragen.
Waarom is dit zus en zo?
Waarom beweer je dit?
Is dat wel zo?
Hoe zou het anders kunnen?
Hoe zou het anders kunnen zijn?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
waarom de onderzoeken die je hebt gebruikt betrouwbaar en/of valide zijn. Hoe het komt dat jij op bepaalde theorie je conclusie op hebt durven bouwen. Waarom je voor een bepaald onderzoeksdesign hebt gekozen. Met name verklarende vragen, waarschijnlijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
waarom heb je dit onderwerp behandeld?

en natuurlijk inhoudelijke vragen ter verdere verklaring en om te kijken of je inhoudelijk je onderwerp kunt verdedigen.

tip:
formuleer je antwoorden zo dat je erachter kunt staan en houd het in lijn met wat je geschreven hebt in je scriptie. m.a.w. laat je niet van de wijs brengen.
succes!