Waar vind je een leuke stageplek als je de opleiding Sociaal maatschaplijke dienstverlening volgt?

(ik loop momenteel stage bij het CZ zorgkantoor.. Meer administratiefwerk maar ik wil vooe volgend jaar wat anders gaan doen iets met probleem jongeren? Kan niks vinden op internet..

Weet jij het antwoord?

/2500

Probeer jeugdzorg in jouw regio en je kunt ook bij een stichting kijken waar ze met verstandelijk gehandicapten werken. Daar heb je ook groepen met LVG jongeren ( licht verstandelijk gehandicapt) Wat over het algemeen dan vaak probleem jongeren zijn die je dan kunt begeleiden met begeleid zelfstandig wonen. Dit is vaak op een woonvorm. Mooi werk weet ik uit ervaring :-)

kijk eens wat rond op websites van welzijnsinstellingen.. wellicht is jongerenwerk wat voor jou.

op http://www.stagemarkt.nl/ daar vul je bij zoeken bij profiel je woonplaats en je opleiding in. En dan krijg je automatische alle stage plekken bij jou in de buurt voor de opleiding Sociaal maatschappelijke dienstverlening.

Wellicht is het JIP iets voor jou (jongeren informatie punt). Kijk bij de gemeente bij jou in de buurt voor sociale functies. Succes!

jit misschien? of radar in rotterdam. ik weet niet waar je woont? of bij de gemeentelijke sociale dienst in het kader van WIJ

Een Jongerenloket van een gemeente, bv Rotterdam. Of een Centrum voor Jeugd en Gezin.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100