Waar kan ik mijn diploma laten beedigen/certificeren?

Hallo,

sorry mijn Nederlands is niet zo goed maar het is heel erg belangrijk en ik hoop dat jullie mij berijpen:-)! Ik heb voor een sollicitatie een beedigde/certifeceerde kopie van mijn diploma nodig, maar waar kan ik dat doen? Misschien bij de gemeente? Dank jullie wel en ik wens jullie allemaal een fijne avond:-) Anita

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik denk dat je het waarmerken van je diploma bedoeld?! Ik heb dit ook moeten laten doen voor een bepaalde instantie, ze willen dat je echte diploma en geen kopie.. Aangezien je voor meerdere doeleinden je diploma nodig kan/zal hebben kun je bij de gemeente een kopie laten maken van je diploma.. Deze geld dan als origineel diploma, ze zetten er een stempel op van de desbetreffende gemeente. Hier zijn wel kosten aan verbonden maar dit scheelt per gemeente..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Bij de school waar je dit diploma gehaald hebt. het originele diploma wat je gekregen hebt na je opleiding is ondertekend, en dat willen ze zien. geen kopie dus....