Wat is een (wiskunde) repetitie? ( Op de middelbare school )

Ik zit namelijk op een montessori school.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.6K

Antwoorden (6)

Dat is een toets dus geen so die meestal 2 of 3 x meetelt en bij een so maar 1 x
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
en toets die zwaarder meeteld en vaak de stof van 1 Hoofdstuk samenvat
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een repetitie is een toets over een groot deel van de stof bijv een hoofdstuk. Een repetitie telt ook vaker mee, maar als je op de middelbare school komt wordt dat nog verder uitgelegd ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wiskunde is een vak ..... ;d
een repetitie is een cijfer wat 2 of meer keer meetelt.
je kan dus ook een repetitie hebben die 8 keer meetelt.
dit kan niet in de eerste klas.
ook mag je in de eerste klas geen twee repetities op een dag hebben. dit mag wel bij inhaal repetities. een normale repetitie van 2 keer is gelijk aan twee so`s
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een toets over een heel onderwerp die vanuit verschillende subonderwerpen wordt belicht. Een SO is een subonderwerp
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je een repetitie krijgt, krijg je een of twee a4 tjes met vragen. Deze vragen gaan over de tekst (meestal een hoofdstuk) die je opgekregen hebt om te leren.