kan je nog ergens aan oude schoolfoto's komen?

ik dacht met de site schoolbankfoto.nl een goeie te hebben maar dat is maar een onzinsite. je ziet zogenaamd 2 foto's van je zelf maar dat zijn 2 apen.
weet iemand een serieuze site ?

13 jaar geleden
5.8K

Het beste antwoord

Je eigen school krijgt een exemplaar van de schoolfoto's. Dus vraag eens na.

Ken je nog oude klasgenoten? Benader die. Mogelijk hebben zij nog materiaal voor jou.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
stiena58
13 jaar geleden
en hoelang worden die foto's bewaard? ik ben alzo'n 50 jaar van school af en heb al heel veel geprobeerd maar helaas
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oei, da's al heel lang geleden..
Dan denk ik dat de grootste kans op succes zal liggen bij oud-klasgenoten.
Is er ooit een reünie geweest?
Of de school aanschrijven voor het archiefmateriaal?
stiena58
13 jaar geleden
nou nee en die er geweest zijn waren niet van mijn klas. ik heb wel een foto gevonden van mijn zus en andere bekenden maar niet van mij ,helaas.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jammer Stiena, wnt je hebt er al zoveel moeite voor gedaan. Het zou zo leuk zijn als je op de een of andere manier ooit nog eens aan zo'n schoolfoto kunt komen. Ik kan helaas niks meer bedenken...
stiena58
13 jaar geleden
ok nou in elk geval bedankt voor de moeite iedereen

Andere antwoorden (1)

Op http://www.schoolbank.nl heb ik een oude klassenfoto teruggevonden die ik zelf niet meer had. Dus wellicht lukt het jou ook die daar te treffen.
Amadea
13 jaar geleden
stiena58
13 jaar geleden
ik ben al jaren lid van schoolbank en als er een foto was had ik hem al gevonden.
ik heb ook gezocht op hyves en schoolpagina maar helaas
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je kan via hyve wel makkelijk klasgenoten vinden en die vragen om foto's.
stiena58
13 jaar geleden
ook dat heb ik al gedaan,en we hebben al een eigen hyve opgericht om zo mensen van toen te vinden maar helaas