Ben ik verplicht om op zaterdag naar school te gaan? (Vlaanderen)

Ik moet deze zaterdag voorbereidingen voor de keuken komen doen op school, maar ik moet ook gaan sporten en werken zo het is niet mogelijk om beide af te bellen, en ben ondertussen 18 geworden, en we hebben geen stage dit jaar. Bedankt

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

Ik denk da gy in een weekend nie verplicht zijt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan moet je het natuurlijk uitleggen aan de overste dat verantwoordelijk is voor de voorbereidingen zaterdag voor de keuken en vraag aan iemand anders ofdat hij of zij dat in uw plaats kan doen,liefst een ander leerling. Normaal gezien is het alleen maandag tot en met vrijdag school. Het hangt natuurlijk af vanwelke studierichting je ziet als je BSO doet dan is het een ander verhaal hé.

Hoe dan ook, in feite is men niet verplicht.