Tio/ heeft iemand ervaring met de TIO ( toeristische school)?

ik wil de opleiding HEM of ITM ( 3 jarige opleiding) gaan doen. Heeft iemand ervaring met een van de Tio scholen( over lesstof, stages, etc.) ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (1)

Haha zijn je ouders rijk? Tio is een particuliere school. Het schoolgeld is 12 000 euro per jaar ofzo. Normaal is het 1200 euro per jaar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
jah dat weet ik, maar financieel is geen probleem. ik zou graag wat over de kwaliteit willen weten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja het is een hele goede school ze zijn ook best goed gericht op de leerlingen. Als je toerisme wil gaan doen zou tio inderdaad en goede keuze zijn. Ze hebben ook best veel praktijk faciliteiten in de school zelf.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
jah idd heb ik gezien tijdens opendag in vestiging Hengelo! ziet er leuk uit. heb je zelf ern studie gedaan daar?