Hoe overleef ik mijn GS docent?

Ik zit nu op 3 VWO en ben erg gemotiveerd om te leren, maar mijn GS leraar staat voor de klas, 50 minuten achter elkaar monotonig te vertellen over zaken. Als je hem een vraag stelt, dan praat is die zeker wel 15 min tegen je aan het praten.

Tips om gemotiveerd te blijven voor gs? Misschien neem ik geschiedenis als keuzevak, het is nml erg interessant, maar ik de docent laat het allemaal zo saai klinken.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Wat misschien kan helpen is om tijdens de les aantekeningen te maken. Heb je ondertussen wat te doen en blijf je er dus ook bij. Misschien kun je de docent eens vragen niet alleen maar dingen te vertellen, maar meer dingen echt te doen. Een uitstapje te maken of samen in groepjes dingen te mogen uitzoeken. Als het ook zo is dat je de dingen niet meer meekrijgt door je docent, is het misschien een idee voor jezelf de belangrijkste dingen te noteren in de les die je wel meekrijgt en dan in je eigen tijd daar dingen over op te zoeken.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100