Het WO heeft 3 richtingen;
Gymnasium met Latijn en Grieks als hoofdvakken,
Atheneum zonder die vakken;
Ongedeeld VWO heeft een mengvorm van beide vorige.

Deze 3 richtingen leiden alle drie op tot het WO.
amc
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Hier kun je wel een antwoord ui halen denk ik. Er wordt uitgelegd wat ongedeeld VWO is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoi Moolkeesje, óf je bent slimmer dan ik óf er wordt op die site helemaal niet uitgelegd wat ongedeeld VWO is?!
Er zijn twee soorten V.W.O.:gymnasium en atheneum. Gymnasium is inclusief de klassieke talen (oud) Grieks en Latijn. Ook zijn er scholen waar dit onderscheid niet meer gemaakt wordt. Men spreekt dan van ongedeeld v.w.o.(1)

Gevonden op http://www.woorden-boek.nl/woord/voorber

Toegevoegd na 11 minuten:
ter aanvulling: binnen dezelfde onderwijsinstelling kun je dus zowel voor de variant mét als de variant zonder klassieke talen kiezen.