Ik moet op school voor handarbeid een werktekening maken van 3D letters. Hoe pak ik dit aan?

De ronde letters zijn vaak moeilijk in een werktekening uit te doen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik gebruik een truc, knip de letter uit, trek hem over en dan nog een keer meer iets naar rechts én iets naar beneden, alleen tekenen wat uitsteekt tov de eerste letter.
Zo kun je zelf diepte creeren en je kunt zelf kiezen hoe diep de schaduw is
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

hoop dat je t plaatje ziet deze keer ;)
beetje stom plaatje, maar die andere deed het niet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben het met Denise eens ,ik heb op school handarbeid gegeven en ik deed dit precies zo als je de kleur letters met zwart er achter kleurt,heb je inderdaad 3 D.En diepte in de letters