ik zou eind dit jaar willen stoppen met school en gaan werken kan iemand me helpen

ik zou heel graag stoppen met school eind dit jaar ben dan 18 heb mijn getuigschrift in automechanica en beschik over een vca attest .toch interesseerde mijn automechanica niet echt het was maar om iets te volgen op school . nu zou ik graag werken in de bouw of dakdekker weet iemand hoe ik best te werk ga
mvg

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (1)

Inofrmeer bij een bouwbedrijf in de buurt of er werk voor je is en vraag tegelijkertijd of er binnen dat bedrijf mogelijkheden zijn om in de bouw verder te studeren (praktijkcursus). Schrijf je in bij een uitzendbureau voor bouwvakkers, dan hoor je wel of er werk is (op het moment is het overigens niet gunstig in de bouw). Wat dakdekker betreft, weet ik niet, maar o.a. in Brabant en Twente zijn veel rietgedekte daken, misschien dat je daar aan de slag kan.