weet iemand een beschrijving in het engels van het engelse werkwoord to miss?

ik heb morgen een toets engels (ik ben hier dus een beetje laat mee...)
maar misschien kan iemand me hier nog bij helpen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

'To fail to hit or to land on. ( je doel gemist)
To fail to meet (een ontmoeting missen)
" " to catch ( ernaast grijpen, ( missed the ball)
" " to see, hear,understand, ( iets niet meekrijgen)
To forget to do, to be present, ( I've missed an appointment) een afspraak missen.
To notice the absence or loss of ( to suddenly miss a wallet
Je portemonnee missen, dus kwijt zijn.
To feel or regret the absence or loss ( to miss one's friend)
een vriend missen
To be without ( this book is missing a page) er mist een pagina in dit boek.

Bedoel je zoiets?
amc