Hoe wordt je een handelaar? (officieel en legaal) En met welke handel kun je goede winsten behalen?

Wat is makkelijk goedkoop in te kopen, vraagt weinig opslag ruimte, en is ook weer makkelijk, zonder veel risico dus, te verkopen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
8.8K

Antwoorden (5)

Sieraden en andere vrouwenprut.
Verkoopt altijd, kost weinig in inkoop (gaat vaak per kilo) en je hebt niet veel opslagruimte nodig.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan een goede handelaar worden door in datgene te handelen waar in je interesse in hebt en waar je veel verstand van hebt. Ontbreken die voorwaarden, dan is 't af te raden om te gaan handelen.
Ik noemen een voorbeeld: stel je hebt geen interesse in planten, dan moet je niet in plantenzaad gaan handelen. Je maakt dan (uiteindelijk) (grote) fouten, waardoor je handel geen succes zal hebben.

Toegevoegd na 19 uur:
noemen = noem
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Daar zit wel wat in. +
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dikke+ !
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Yep, weet dat uit ervaring.
een handelaar word je niet.. dat zit in je ..
je moet lef hebben, een vlotte babbel , en een overtuigend product..
wat je nu wel een gat mee kan slaan in de markt zijn heren producten, cremes en schoonheid producten ..ondergoed e.d.
het is helemaal hot
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je wordt geen handelaar. Je bent het of je bent het niet. De vraag geeft al aan dat je er niet mee bezig bent. Je denkt alleen maar aan geld verdienen. Handelaar worden en zijn is het doen van markt onderzoek en gedegen kennis van de handel. Daarnaast heb je een investering nodig om te kunnen inkopen en risico mee te kunnen lopen. Ik adviseer je om een goed onderzoek te doen naar wat je wil gaan verhandelen en hoe je dat denkt te gaan doen. Succes
ronron1212
13 jaar geleden
Als het zo simpel was deed ik het zelf. Maar hou er wel rekening mee dat je met snel geld verdienen ook grote verliezen moet kunnen incasseren. Je hoort alleen de geslaagde verhalen van snel geld verdienen maar niet de mislukkingen.