Taak over reorganisatie

Ik moet voor school een taak maken omtrent het volgen.

Een bedrijf plant een reorganisatie, en voorziet deze aan het personeel te melden met een bijeenkomst.

De uitleg omtrent de reorganisatie zal 's ochtends gebeuren.
Echter moet ik er voor zorgen dat het namiddag gedeelte informeel is met een activiteit of dergelijke.

Dat gaat toch moeilijk als de mensen te horen hebben gekregen dat er een reorganisatie volgt?

Hoe kan ik dit oplossen?

Toegevoegd na 4 minuten:
Er wordt precies achter een gepast entertainment gedeelte gevraagd.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

Juist na een dergelijke boodschap is het opbouwen van teamspirit belangrijk. Mensen moeten met lol naar hun werk blijven komen. Ik zou iets doen waar mensen fysiek actief zijn in groepen, met veel ruimte voor praten. Zei er iemand 'puzzeltoch'? Een GPS puzzeltocht bv
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als een reorganisatie een ontslagronde betekent zou ik heel iets anders doen dan als dat een herverdeling van taken met hetzelfde personeel is. In het laatste geval zou ik activiteiten plannen waarbij nieuwe collega's zoveel mogelijk moeten samenwerken. In het eerste geval zou ik de middag gebruiken om instantie op het gebied van scholing, recruitment etc uit te nodigen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als het met degene is dit mogen blijven kan je een teambuilding activiteit doen. ALs het met iedereen is komt er echt niemand opdagen.