In watvoor constructie kan de eigenaar achter een bedrijf heel goed verborgen zitten?

Dit naar aanleiding van mijn vraag: http://www.goeievraag.nl/vraag/hetzelfde-bedrijf-studieplan-loi.83009

Het bedrijf er achter is Waldeck B.v. maar hier valt zeer weinig informatie over te vinden. Hoe kan zoiets?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

In principe zou je bij de kamer van koophandel de gehele constructie moet kunnen vinden.
BV die belangen heeft in andere BV's dit kunnen ingewikkelde constructies zijn maar je kunt de hele boom vinden via de KvK. Kost je wel per inschrijving ik dacht € 2.50 dus hoe groter de boom des te meer geld het je kost. en goed lezen om te zien welke bv'er onderdeel zijn van de constructie
ronron1212