Mag ik een bedrijfje opstarten waarbij ik mensen iets aanreken wanneer ik hen help met administratieve problemen in Belgie?

Ik zou graag een bedrijfje opstarten (via internet en persoonlijk bij mij thuis) waar ik dan mensen zou helpen tegen een vergoeding met hun administratieve problemen.
Zoals mensen die erniet uit geraken met hun abonnement met electrabel, telenet enzo., problemen met het verstaan van brieven van de overheid, wat ze moeten doen om iets op te starten of als ze problemen hebben met de gemeente.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik zou zeggen, in Nederland hebben we de Kamer van Koophandel, in België hebben ze vast ook zoiets. Stel deze vragen daar en dan weet je ook wat meer, want ik ken de Belgische regelgeving niet..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ja natuurlijk mag dat.

Als jij je eerlijk aan de regels houdt zie ik geen enkel probleem.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Soort van boekhouder/advocaat dus eigenlijk?

Tuurlijk mag dat