Hoeveel kapperszaken zijn er dit jaar al failliet verklaard (vanwege corona)?

Ik had gehoopt dit op het CBS te vinden, maar kan eroverheen gekeken hebben: (Het liefst in vergelijking met 2019) Hoeveel kapperszaken zijn er al failliet verklaard?

3 jaar geleden
3.1K
ronron1212
3 jaar geleden
Jaarlijks gaan er al jaren heel veel kapsalons failliet dat zal niet veel anders zijn nu.
Antoni
3 jaar geleden
Als je iets niet kan vinden op de website van het CBS, kan je ook het CBS om hulp vragen bij het zoeken.

Antwoorden (1)

Na de uitbraak van de coronacrisis zijn er ongeveer tien kapperszaken failliet gegaan.
De oorzaak van het faillissement hoeft overigens niet altijd corona te zijn.
SimonV
3 jaar geleden
SentWierda
3 jaar geleden
Een kapperszaak kan ook zijn gestopt omdat de plotselinge drukte in de week van 11 mei teveel werd.
En een kapperszaak kan ook zijn gestart in de week van 11 mei.
In de gemeente Epe is één zo'n 'stopper' en één zo'n 'starter'.