Hoe kan ik mensen laten begrijpen dat PayPal veilig is?

Ik heb een telefoon te koop staan op Marktplaats. En ik verzend hem. Ik wil alleen betaal worden via PayPal, zodat dan de gene die het bedrag stuurt voor de telefoon dan ook recht heeft op Aankoopbescherming. Hoe kan ik mensen duidelijk maken dat PayPal de beste optie is voor betalen? En veilig.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (1)

Om te beginnen zou ik wel wantrouwig worden als ik alléén met Paypal zou kunnen betalen.
Wat voor addertje zit hier onder het gras? Wat voor belang heeft de verkoper erbij, als deze ook nog eens Paypalcommissie moet betalen over een transactie?

Maar misschien haal je iemand zo over:

Betaal sneller, ontvang je producten sneller
Je hoeft niet te wachten tot het geld op een bankrekening gearriveerd is.

Winkel met PayPal Aankoopbescherming
Betalingen met PayPal geven je recht op volledige bescherming van je Marktplaatsaankopen. Met deze gedachte kun je met een gerust hart shoppen. Indien je je aankoop niet ontvangt, heb je recht op volledige vergoeding (inclusief verzendkosten).
Je kunt aanspraak maken op PayPal-Aankoopbescherming indien:
- Het product niet is ontvangen.
- Een totaal ander product is ontvangen.
- Niet het juiste aantal producten is ontvangen.
- De staat van het product anders is dan in de advertentie is beschreven.
- De advertentie een authentiek product vermeldde, maar dit blijkt niet zo te zijn.
- Belangrijke onderdelen of functies van het product ontbreken welke niet in de advertentie zijn vermeld.
SimonV