Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe creëer je een hype rondom een nieuw product?

Ik wil een nieuw product (educatief en mooi product) laten promoten en een soort van hype creëren zodat het wat bekender wordt. Ik heb gehoord dat er instanties zijn die awards uitreiken voor ‘beste idee’, ‘beste product’ etc. Ik kan ze alleen niet makkelijk vinden…vandaar dat ik even hulp inroep. Het gaat om iets voor kinderen, misschien zijn Youtubers ook een middel om te promoten via Facebook bijvoorbeeld? Aangezien deze veel volgers hebben.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.3K
ronron1212
7 jaar geleden
wat voor product geen idee wat het kan zijn dus hoe een hyp?
BarendV
7 jaar geleden
Je kunt het ook subtieler doen met een viral..
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Voor wat jij wil bestaan precies marketing en reclamebureaus.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
ligt aan je doelgroep als het een tech dingetje is kan je bij ''gamer youtubers'' aankloppen is het beauty ding ''beauty youtubers'' goedkoopste manier denk ik zo. Geef anders is wat meer informatie

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Door te zorgen dat het bekend wordt via een bekende Nederlander. En als het een kinderproduct is door iemand die zeer geliefd is bij de kinderen. Zorg dan dat het in een of ander jeugdprogranna of het jeugdjournaal komt, en het gaat wel rollen
(Lees meer...)
7 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding