Hoe kan je kosteloos nagaan welke rechtsvorm een bedrijf heeft als je dit niet kunt opmaken uit een bedrijfsnaam of gratis bij Handelsregister KVK?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
4K

Antwoorden (2)

Je kan informeren bij het bedrijf of een jaarverslag opvragen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ook kan je nagaan of deze informatie over het bedrijf bekend is bij de branchevereniging(en).
8 jaar geleden
Toch echt bij de KVK . Je kan er naar toe , bellen of mailen . Of je belt ( hou het adres en naam bij de hand ) en vraag een kopie uittreksel . Ja die sturen niet naar jou . Maar met de naam en adres vragen ze zijn dit de juiste gegevens . Alleen een bv of Nv is verplicht z'n jaarcijfers te deponeren bij de KVK . Dus geen jaarstukken kan je dat al uitsluiten . Of het is ZEER dubieus.