Ik heb al een btw nummer en wil me inschrijven bij de kvk. Hoe schrijf ik me nu in?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.3K
ronron1212
8 jaar geleden
Gewoon langs gaan bij de KvK daar had je ook je btw nummer kunnen krijgen.

Antwoorden (1)

Maak een afspraak bij een KvK-kantoor bij jou in de buurt om je in te schrijven. Bij inschrijving vertel je de medewerker dat je reeds een BTW-nummer hebt.

Neem iets van bewijs mee om aan te tonen dat je inderdaad dit nummer bezit. Een welkomstbrief van de belastingdienst of een beschikking van de aangifte omzetbelasting.