wat houd een 90% criterium in?

Bij makelaars word vaak gevraagd naar het 90% criterium bij het verhuur van een pand, wat houd dit precies in?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
3.2K

Het beste antwoord

Dit betekent dat de koper moet verklaren, dat hij het bedrijfspand voor ten minste 90% voor met btw belaste prestaties gaat gebruiken. De verkoper moet dan btw afdragen en de koper kan de aan hem in rekening gebrachte btw in aftrek brengen.

Zie bron voor meer informatie
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Super bedankt
farhadious!!