Hoe zit het met de BTW voor goederen die ik buiten de EU koop en ook verkoop?

Ik heb in Zwitserland goederen gekocht en wil deze gedeeltelijk ook in Zwitserland verkopen. Mijn bedrijf is ingeschreven in Nederland. Hoe regel ik in dit geval de BTW?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Het beste antwoord

dat ligt er aan wat de BTW percentage is bij het inkopen.
En het geld ook hetzelfde voor het verkopen.
Bijvoorbeeld ik koop goederen in turkije de BTW percentage is 16% en ik wil het verkopen in Nederland dan moet je het verkopen met 21% BTW percentage

Toegevoegd na 1 minuut:
maar in dit geval koop je in Zwitserland en verkoop je het ook in Zwitserland dus de BTW percentage veranderd niet als het goed is