Is het waar dat de "Four Seasons" hotel keten 50% in handen is van Microsoft en 50% van de Rolling Stones?

Ik meen dit ooit ergens gelezen te hebben, maar als ik google naar de eigenaren van de Four Seasons keten, kom ik enkel op een investeringsgroep terecht (waar dan nog om het even wie kan achter zitten, uiteraard).

Klopt het dat dit 50% in handen is van Microsoft en 50% van de Rolling Stones, of herinner ik me dat verkeerd dat ik het zo zou gelezen of gehoord hebben?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (1)

Als ik het zo lees is Bill Gates samen met een Saoudische Prins Al-Waleed bin Talal voor 95% eigenaar van de 'four seasons' En Isadore Sharp heeft nog de resterende 5%

Gewoon even googlen...