op welke markt / festival / kunstbijeenkomst kun je lieflijke, zelf gemaakte knuffels verkopen?

een vriendin verkocht in haar thuisland hele leuke, creatieve zelfgemaakte poppen en had hier een bedrijfje in. Hier in Nederland weet ze niet goed waar ze deze knuffels onder de aandacht kan brengen van mensen die dit zouden waarderen. kent iemand zo'n plek?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als het Japanse Kawaii-dingen zijn: op Anime-festivals (Animecon, Nishicon, Tsunacon...

Het beste antwoord

Je kunt een kraampje hebben op de markt of bij een braderie, of een leuk webshop maken bijvoorbeeld, dit kan heel makkelijk en gratis. Je kunt ze eventueel ook verkopen aan een bedrijf die dit dan weer verkoopt in haar winkel(s).