Hoe kan ik mijn telefoons laten beantwoorden door een externe dienst?

Ik heb een eigen leveranciers winkel en ik wil na de zomervakantie een studie gaan volgen waardoor ik niet meer tijdens werkuren beschikbaar ben, Ik heb met mijn klanten afspraken gemaakt om de leveringen op aangepaste tijden te doen. Helaas heb ik geen werknemer dat de telefoontjes kan beantwoorden, en als ik die wil gaan huren kost het me minstens 1000,- in de maand.

Is er een manier waardoor ik een '' Call Center'' bedrijf kan huren dat binnenkomende telefoontjes opneemt tenzij ik het zelf beantwoord? En hoe noem je dit soort bedrijven

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
dat kan zeker er zijn voldoende call centers die dat doen neem dan vooral geen grote landelijke maar een lokale zij vragen dan meestal een bedrag per gesprek. Het fijne is dat ze met jouw naam opnemen en ook bestellingen kunnen noteren. Ik heb hier altijd goed mee kunnen werken toen ik in een vergelijkbare situatie zat. Ik heb goede ervaringen met Hartvelt secretariële diensten in Maarsbergen. Google maar even. Succes met de business.

Antwoorden (1)

Tuurlijk kan dat; diverse bedrijven bieden telefoon antwoordservices aan op abonnementsbasis. Het werkt meestal als volgt: jij krijgt een vast telefoonnummer aangewezen waar je - als je niet bereikbaar bent - naar kunt doorschakelen. (Afhankelijk van je provider en/of telefoon kan dat ook automatisch als jij niet binnen een x termijn de telefoon opneemt)

De antwoordservice neemt dan de telefoon op met jouw naam en neemt de boodschap aan die jij vervolgens per mail ontvangt. Bij sommige diensten kun je ook andere acties aan bepaalde type telefoontjes hangen: bijvoorbeeld spoedeisende telefoontjes toch naar je mobiel of een bepaalde leverancier

Nieuw in dit segment is goedemorgen-goedemiddag (https://www.goedemorgen-goedemiddag.nl/). Hier betaal je per gesprek, heb je geen vaste abonnementskosten en zit je ook niet voor een bepaalde termijn aan een contract vast.

Toegevoegd na 49 seconden:
Edit: en met "naam" bedoel ik dan uiteraard de bedrijfsnaam.