Wie weet waar of hoe ik het beste kan zoeken naar visitekaartjes papier?

ik heb mat papier van 300 of 400 gram nodig om visite kaartjes te drukken eventueel plotter papier is ook goed maar ik kan op internet niks goeds vinden! hoe kan ik ergens zoeken zodat ik het ook vind?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wil je ze per se zelf afdrukken? Anders kun je op vistaprint namelijk best voordelig terecht, vaak lopen er ook acties dat je zelfs de helft gratis krijgt ofzo. Bronnen:
- http://www.vistaprint.nl/

Antwoorden (2)

Bij de Gebroeders Winter in Amsterdam, ook leverbaar via hun site. Succes!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Drukland.nl heeft ook een hoop!