Begin of eind datum invullen bij ondernemingsplan datum?

Ik ben een ondernemingsplan aan het schrijven en op de voorkant komt een datum te staan. Moet ik daar de datum op zetten van toen ik er mee begon of wanneer het af is?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Als er alleen staat: datum (en verder niet erbij van onderneming of iets dergelijks) dan bedoelen ze de datum dat je het ondernemingsplan schrijft, eigenlijk meestal wanneer je deze af hebt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Datum:
Startdatum prognose: 01-07-2013
Prognoseperiode: 01-07-2014 Dat is het enige plus de naam etc erboven.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Lijkt mij dat de datum inderdaad van het schrijven van het plan moet zijn. Maar prognoseperiode lijkt mij meer: 1 jaar (12 maanden) te moeten zijn in plaats van een datum.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ah ja oke dankjewel!

Andere antwoorden (1)

De einddatum / inleverdatum