Mag ik om te voldoen aan de urencriteria de ureninvestering gebruiken vanaf jan 2012 terwijl ik in april 2012 me heb ingeschreven bij de KVK?

Ik ben als zelfstandig ondernemer per 13-04-2013 ingeschreven bij de KVK. Voor deze datum heb ik ook uren geïnvesteerd in mijn bedrijf. Mag ik de gemaakte uren voor 13 -04-2012 meerekenen voor de urencriteria. Ik heb maandelijks mijn urenregistratie bijgehouden.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hallo, Ja, je mag de uren die je in je onderneming hebt geïnvesteerd vanaf 01-01-2012 meenemen. De uren van vóór 01-01-2012 tel je niet mee. Met vriendelijke groet, Tobias,
Webcareteam Belastingdienst

Het beste antwoord

Hallo,

Ja, je mag de uren die je in je onderneming hebt geïnvesteerd vanaf 01-01-2012 meenemen. De uren van vóór 01-01-2012 tel je niet mee.

Met vriendelijke groet,

Tobias,
Webcareteam Belastingdienst