waar halen marktkooplui hun waren vandaan. groothandels zijn duur.

het verbaast mij altyd enorm dat je op de markt veel kan kopen voor weinig en dan heb ik t niet over fruit groeten vis ed. waar halen zij hun waar vandaan. maw hoe komen zij aan hun handel?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1K

Antwoorden (2)

Ik woon in Rotterdam, en zoals je weet, heeft dat een redelijke haven. Meeste marktkooplui slaan de stap groothandel over en gaan dikwijls direct naar de haven, waar nog wel eens een containertje wil staan... (alles legaal natuurlijk!!!)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ronron1212
11 jaar geleden
Freekfluweel waar haal je dat nu weer vandaan bron graag
Ik kan je een beetje uitleggen over Non-Food producten.
Vaak komen deze uit China en worden bulk gekocht bij de fabriek.
Producten daar zijn soms 80% goedkoper dan hier in Nederland.
Als je via een groothandel of importeur besteld ben je duur uit.
Ik koop zelf zoveel mogelijk direct van de fabriek.