Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik wil op basis van ZZP voor mezelf beginnen echter wil ik eerst doorberekend hebben of dit wel loont. Welke instantie zou dit kunnen berekenen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
727
jodyenboyke
11 jaar geleden
Kijk eens op www.zzpr.nl. Wie weet kunnen zij je verder helpen.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Met de niet-verstrekte financiële gegvens wordt het moeilijk, maar i.h.a. kan je het zelf ruw uitrekenen op volgende site:

http://www.z24.nl/kenniscentrum/artikel_226958.z24/Zzp_er__hoe_word_je_het__Wat_verdien_je_.html
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Of het loont hang natuurlijk af van de vraag of jij in staat bent kwaliteit te leveren en of er genoeg klussen zijn. Dat is niet te berekenen.

Als jij weet wat je doet (kwa expertise) en er is vraag naar, dan loont het zeker, mits je het juiste uurtarief kiest. Ik zou zeggen doe wat onderzoek naar gangbare tarieven in jouw sector.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik zou eerst eens op de website van zzp nederland gaan.
Op deze website vind je diverse stappen plannen, die voor je van belang zijn, als je een ZZP er wilt worden. Denk bijv.Onder starten en ondernemen vind je vele mogelijkheden zoals: ZZP Stappenplan. Je zal ook aan de Var verklaring moeten denken voor de belastingen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De Kamer van Koophandel kan je op allerlei manieren helpen bij het opzetten van een eigen bedrijf.

Door bijvoorbeeld folders, informatie, cursussen, etcetera. De Kamer van Koophandel houdt ook regelmatig speciale open-dagen, die bedoeld zijn voor nieuwe ondernemers.

Kijk op de website van de Kamer van Koophandel voor meer informatie: www.kvk.nl

Toegevoegd na 10 minuten:
De eerstvolgende Startersdag van de Kamer van Koophandel is op zaterdag 3 november 2012 op 18 locaties in Nederland. Meer informatie op de website: http://www.kvk.nl/bijeenkomsten/startersdag-zaterdag-3-november/
(Lees meer...)
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding