Dat is erg afhankelijk van wat je precies gaat doen. Maar denk aan WA, ziekte, pensioen, arbeidsongeschiktheid, opstal, rechtsbijstand.

Een speciale site hierover vind je: http://www.verzekeringenondernemers.nl/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Er zijn geen verplichte verzekeringen voor ondernemers. Een uitzondering is het als je een voertuig hebt deze moeten minimaal WA verzekerd worden.

Verstandig is het echter om een Aansprakelijkheidsverzekering voor bedrijven te hebben en afhankelijk van de onderneming een rechtsbijstand verzekering.
Ook is het verstandiger om zelf je pensioen te regelen dit is voor een ondernemer namelijk niet geregeld.

Het beste is het om bij een tussenpersoon binnen te lopen. Deze maakt een risico analyse en bekijkt welke verzekeringen voor jou verstandig zijn. Vaak verschilt het per onderneming welke verzekeringen verstandig zijn.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
In ieder geval een verzekering tegen inkomstenderving in geval van ziekte.