Mag een winkel/merk in de USA op kortingsbonnen zetten: "niet geldig i.c.m. andere acties"?

Ik zit "Extreme couponing" te kijken, en het valt me op dat men sommige producten gratis krijgt, door kortingsbonnen te combineren.
Hier in Nederland staat meestal op kortingsbonnen, dat ze niet geldig zijn i.c.m. andere kortingsacties..
Is deze voorwaarde in Amerika misschien wettelijk niet toegestaan?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Dat programma heet niet voor niets "extreme" couponing.

Wat je zijn ziet zijn de extreme en uitzonderlijke voorbeelden van mensen die heel ver gaan.
Het is echt niet de gewoonte van de gemiddelde Amerikaan om zo veel bonnetjes te verzamelen dat iets gratis is.
Dat kost te veel tijd en moeite.
Daar daar wel clubs zijn die daar een sport van maken, en dat een slimme TV figuur dat opgepikt heeft,
heeft weinig met de werkelijkheid te maken.

De voorwaarde dat een kortingsbon niet geldig zou zijn i.c.m. andere kortingen,
die voorwaarden is niet wettelijk bepaald in Nederland hoor.
Dat maakt een bedrijf wel zelf uit.

En in Amerika doen veel bedrijven dat blijkbaar niet.