Wat kost een rood kooltje vandaag de dag in de supermarkt?

Vandaag trof ik en alle bewoners hier in de buurt, een keurig verpakt rood kooltje bij de voordeur. Op een etiketje had de afzender (een plaatselijke koolteler), gemeld dat hij d'r geen cent meer voor krijgt, vandaar zijn actie. Zijn bankrekeningnummer had hij toegevoegd....

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Wat aardig zeg.

De biologische rode kool van Albert Heijn kost € 1,29.
Zij hebben de boeren dan alvast uitgeknepen voor een zo laag mogelijke inkoopprijs natuurlijk dus de boer zal er lang niet zo veel voor krijgen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Vorige week heb ik 1,29 voor een eko rode kool bij de Dirk betaalt.

Toegevoegd na 36 seconden:
Kun je bij die teler ook direct kopen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
haha, je was me 1 seconde voor, maar Dirk is dus net zo duur als de Appie! Verrassend eigenlijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou wel in ieder geval wat rode kool betreft ;) Maar uh, die van mij was wel heel erg groot haha
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het kan natuurlijk ook een marketingstunt zijn.
Goodwill willen creëren bij zijn nieuwe, potentiele klanten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Precies, daarom mijn vraag of je bij de teler gewoon kunt kopen...