Ik zoek een mooie pakkende naam voor mijn Schoonheidssalon! Niet het standaard beauty/skin/care...etc

Een naam met bijvoorbeeld een dubbele betekenis.. iets met Zen of Oosters of maakt niet uit als het nog maar niet bestaat en apart is.. helpen jullie me svp? ;)

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

"De Ontplooiing"

Zenzonnig

Esthetiek...komt van het woord Esthetica

wat vind je van BELLEZA wil in het spaans schoonheid zeggen :)

"segundo Amor "Mijn tweede liefje.

"De Zeven Schoonheden". Want de zeven schoonheden zijn: - Blauwe ogen met bruin haar of bruine ogen met blond haar - Lange en gekrulde wimpers - Moedervlekje links of rechts boven je lip - Spleetje tussen de tanden - Sproeten - Kuiltjes in je wangen - Amandelvormige ogen.

Wouw...... (en de puntjes niet vergeten)

Ik zou gaan voor ontmaskering. En als je ontplooiing kiest .... Ook goed Toegevoegd na 3 minuten: of ontmaskeren

Zen Melk en Honing Zeep Melk is Cleopatra´s geheim voor een mooie huid geweest. Doe hier honing en gemalen havervlokjes bij en je hebt een zeep die zo zocht is dat je hem voor je gezicht kan gebruiken . De geur is een combinatie van palmarosa, kaneel en kruidnagel. Als naam voor je salon Cleopatra's Secret. Ik weet niet of het bestaat.

Bronnen:
http://www.zenzeep.nl/zen-zepen/index.html

Aristocat. Met een afbeelding van Duchess, niet van Tom O'Malley (zo heetten ze vroeger, misschien heten ze nu anders.)

EigenZennig Zensitive Zensational

Sambal bij? vh De Gouden Draak (vh is 'voorheen', maar de wist je al)

second life

MOOI Lijkt mij een mooie naam :)

Misschien in een andere taal. schoonheids salon: In het Frans; salon de beauté In het Italiaans; salone di bellezza

Vanya ZinIn L'Esperance Total Welness of Total balance Yin@Yang

AQUA power Aristo Hay life High performance Idol International-plast Power center Red&Black Yues Rocher Dermacare Foliage Artplast Viva

zens' aristocare

!! Sparks !! Wij leggen de accent op UW schoonheid

Wonderschoon Magnifiek / Magnifique Sprankeling Toegevoegd na 2 minuten: Lovely, Sweet & Sparkling Beauty Denk trouwens dat het wél verstandig is een begrijpbare naam te nemen, dus in Nederlands of Engels. Dan weet iedereen waar je salon voor staat en wat het uberhaupt is!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100