Wat is een goede plek om ondernemers/scripters te vinden?

Hallo allemaal,

Ik denk er over na om in de toekomst 'zelf' iets op te zetten in de vorm van informatieve websites en/of webshop. Zelf autist zijnde wil ik mij richten op het onderwerp autisme. Ik heb geen kennis van html/php of wat dan ook en hier ook niet de tijd voor.

Daarom leek het mij erg mooi iemand te vinden die wel bekent is met php html etc. en dit, net als mij, een eigen project wil maken door dit op een juiste manier op te zetten en bij te houden.

Vandaar dat ik in de eerste zin van dit verhaal het woord 'zelf' ook tussen aanhalingstekens heb gezet. Ik wil dit graag samen met iemand opzetten. Er gaat genoeg tijd inzitten aangezien het onderwerp autisme is. Het moet een duidelijk geheel worden en alles op en rondom de website moet goed werken.

Nu de vraag. Wat is een goede plek om een ondernemer/scripter(php html mysql) te vinden die zich hier samen met mij druk om wil maken?

Alvast bedankt voor jullie tijd en antwoorden. Elk antwoord is welkom. Vragen zijn ook welkom. Ik zal zo snel als mogelijk een antwoord geven op alle vragen (en/of antwoorden).

Met vriendelijke groet,

P. ter Bruggen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Zoek je een maatje, een partner, iemand die met jou iets wil ondernemen & bouwen en die ook zou moeten kunnen 'scripten' [ik zou coden zeggen gezien je verlanglijstje van php html mysql] en die daar tijd voor heeft? Of een betaalde programmeur?
Waar vind je die mensen?
Voor een partner voor je project, is mijn ervaring dat een gemeenschappelijk doel hebben van groter belang is in dit soort ondernemingen dan een bepaalde technische vaardigheid bezitten. Als je eenmaal weet wat je wilt, hoe je je content wilt presenteren, wat voor interactie je met je doelgroep wilt hebben, dan zijn er veel, heel veel software oplossingen die je kunt kopen dan wel gratis gebruiken. Mijn advies zou zijn om met je plannen eens wat fora af te struinen. Je doelgroep ken je al, en daar zou ook zo maar iemand kunnen zijn die de techniek beheerst die jij nodig denkt te hebben maar van groter belang nog, die jouw doelen deelt.
Als je echter wilt betalen, en als je dat kunt, dan kan ik je de site van elance aanbevelen. Daar struinen veel getallenteerde programmeurs rond die voor acceptabele [uur of fixed fee] prijzen veel kunnen bouwen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sitedeals.nl