Sociale hygiene diploma. Hoe en wat is het snelst en efficient?

Ik wil zo spoedig mogelijk mijn sociale hygiene diploma halen om een horeca bedrijf te openen. Wat kan ik het beste doen en wat is sneller en beter. Ik hoor ook graag adviezen.

Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.8K

Antwoorden (4)

Heb een maandje geleden mijn sociale hygiene gehaald. Boeken halen. Klein maandje leren (op het gemak) en je toets maken. In principe stelt het niet veel voor als je goed kan leren. Meer info vind je op svh.nl Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Moet je er echt voor leren of zijn het logische vragen. En uit hoeveel vragen bestaat t examen en hvl mag je er fout hebben
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb het boek 1 keer helemaal gelezen en de dag voor mijn examen alle samenvattingen en ben toen geslaagd met een 7 dat zijn 9 fout. Dus met 10 fout heb je een 6 en ben je ook nog geslaagd. Het zijn in totaal 40 vragen en er kunnen moeilijke tussen zitten... Ik zou het boek toch minimaal 1 keer goed doorlezen!
Er zijn diverse spoedcursussen Sociale Hygiene die je al binnen een dag kunt halen. Daar zal wellicht ook een groter prijskaartje aan hangen. Hieronder een voorbeeld. Voor één dag cursus + examen ben je dan 230,50 kwijt. De cursus wordt op veel locaties in het hele land gegeven. Dus er is er vast altijd wel één op korte termijn redelijk goed bereikbaar. En waarschijnlijk vind je nog wel meer instanties die dergelijke cursussen geven als je zoekt op "dagcursus of spoedcursus sociale hygiene"
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij e-learning à la carte kun je de cursus Sociale Hygiëne online doen, thuis achter je eigen pc. Hoef je met deze natte sneeuw ook de deur niet uit. 8 Hoofdstukken en 800 examenvragen om mee te oefenen. Zie ook http://www.e-learningalacarte.nl/socialehygiene.html
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er zijn in ieder geval diverse cursussen voor te vinden. Wat sneller en beter is zal ik niet voor je bepalen, maar hierbij een overzichtje van wat cursussen.