Welke stappen moet je ondernemen om een bedrijf aan te klagen?

Toegevoegd na 12 minuten:
Voor school moet ik bespreken welke stappen je moet ondernemen om een bedrijf aan te klagen. Maar ik vind hierover niet echt een uitleg op het internet.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (3)

Een advocaat in de arm nemen.

Toegevoegd na 22 seconden:
Niet letterlijk hoor....
14 jaar geleden
In dit geval zal toch het advies zijn een advocaat te nemen omdat het heel specialistisch kan worden afhankelijk van de klacht en het soort bedrijf.
Wat je in ieder geval altijd moet doen is het bedrijf een brief sturen met je klacht en het bedrijf in gebreke stellen. Deze brief altijd aangetekend versturen.
Vervolgens ga je een lang traject in van hoor en wederhoor en kun je gaan "dreigen" met een jurist.
Hij is dan weer als het goed is gespecialiseerd in bedrijfsgerecht hetgeen een heel apart onderwerp is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat is de klacht?
Hoe gaat het bedrijf om waar je de klacht hebt ingediend?
Heeft het bedrijf een ander verhaal?
Is de klacht echt belangrijk.

Dan kun je als je dit erg zou zijn een advocaat nemen.