Wat hebben al die ex-politici toch te zoeken bij die dubieuze financiële dienstverleners, zou dat alleen geld zijn?

Ed Nijpels, Frank de Grave, Gerrit, Robin van Linschoten, en zojuist opgestapt als commisaris bij Afab: Willem Vermeend

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Het zijn met name VVD'ers die dit doen.
Het einde van hun politieke carrière komt in zicht, en al hun
zakenvriendjes wentelen zich in het geld, hebben huizen in binnen- en buitenland en de bijbehorende luxe jachten.
En daar sta je dan, ver onder de Balkenende norm. Je wilt ook wel eens dat aanzien krijgen.
"Zàg, weet jij nog een leuk commissariaatje voor me?"
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Ik denk het wel. En ze kunnen "binnenkomen" door aan te geven dat ze politieke achtergrond hebben en precies weten wat Den Haag wil horen.
Slimme zet voor hen, maar gaat soms wel ten koste van de overige mensen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoe dichter je op het geld zit, des te makkelijker stop je het in je zak.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja natuurlijk...

Zij denken: de balkenende norm PER WERKGEVER... Dus hoe meer werkgevers je hebt, tel maar uit...

Toegevoegd na 3 minuten:
En soort zoekt soort... Dubieuze financiële dienstverleners (het zijn jouw woorden, niet de mijne) en dubieuze (vul zelf maar in)...

Je moet in deze onzekere tijd wel als (dubieuze) politicus met de tijd mee gaan... Dus ik verdien netjes zoals het moet minder dan de Balkenende Norm (per werkgever)...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
na de aanstelling doet die er niet meer toe... De geloofwaardigheid van de politiek is hier weer in het geding, hoe vaak moet dat nog zo zijn?
De dienstverleners(nou ja, dienst) kunnen pronken met een bekende naam en en die ex-politici krijgen er.. Wat dacht je? Juist!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wie ermee omgaat, wordt ermee besmet.