waar kun je producten heel goedkoop kopen in grote aantallen zodat je ze zelf weer kunt verkopen???

ik ben benieuwd naar leuke accessoires en dergelijke om zelf te verkopen. maar waar kun je die heel goedkoop vinden? die komen meestal uit China of zo maar ik kan nergens iets op internet vinden. ik wil wel grote aantallen dus das geen probleem. heef iemand een link? dankjeee!
greetz luca!

Weet jij het antwoord?

/2500

Je kan ze ook niet zo goedkoop komen op daarna duur te verkopen. Maar als je echt goedkoop wil moet je langs de markten gaan. Daar verkopen ze verschillende goedkope accessoires. Veel succes !

Je kan ze ook niet zo goedkoop kopen om daarna duur te verkopen. Maar als je echt goedkoop wil moet je langs de markten gaan. Daar verkopen ze verschillende goedkope accessoires. Veel succes !

Als je uit China wilt bestellen dan zou je eens kunnen kijken op www.aliexpress.com Wanneer je geen KvK hebt of wilt, dan kun je ipv groothandels (ben je KvK voor nodig) ook eens kijken op artikelnaam + grootverbruik, of artikelnaam + staffelprijzen. Dit kunnen ook interessante prijzen zijn, vooral omdat je ook zegt dat echt grote aantallen geen probleem zijn. Succes!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100