Waarom krijg ik na een sealbagstorting bij de bank pas 3 weken later bericht dat er een vals100 euro biljet bij zat.?

Na een storting werdt er na 18 dagen gebeld dat er een vals briefje van 100 euro tussen zat,waarom duurt dit zo lang?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Omdat de bank een part-timekracht dit rotklusje laat uitvoeren. Zodoende ontstaan er flinke wachttijden. Er is nergens geregeld dat dit sneller gemeld moet worden, daarom kunnen ze zich dit permitteren.
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
wil dat zeggen dat het handmatig gecontroleert wordt?
AWM
14 jaar geleden
De biljetten gaan wel een machine in, maar ze worden met de hand uit de enveloppen gehaald en zending voor zending in de machine gestopt. Anders weet je niet meer van wie dat valse biljet was.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
bedankt voor het antwoord.

Andere antwoorden (1)

Waarom niet? Niet bepaald een prioriteit voor ze.