Bij deze link

Toegevoegd na 53 seconden:
Anders deze:
http://www.zillionproductions.com/wd/forms/nl/online-barcode-bestellen.php
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je zelf een eigen reeks barcodenummers wilt hebben om je zelfgeproduceerde producten mee te coderen, zodat het bijvoorbeeld in de supermarkt langs de scan-kassa kan, dan moet je deelnemer worden van de Stichting EAN Nederland.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kunt ze zelf printen hoor... Je vinkt in een programma het soort barcode aan en dan het product of het getal dat je wild coderen en dan print je het gewoon uit... Daar zijn program'ma's voor en is zer simpel...
Heb je wel eens en kilo prij gekocht in een supermarkt? Je krijgt dan een barcode geprint waar alles in zit, welke soort groente, het gewicht en de prijs, allemaal in een code geprint en op de druk van een enkele knop in milliseconden...