Wat is precies de reden van het faillisement van The Entertainment Group

Mijn vorige vraag 'Wat denk jij dat de reden is van het faillisement van The Entertainment Group' is verwijderd dus vraag ik het nu anders.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Een aantal mensen van de Entertaintment Group heeft het geld van de kaartjes verkoop en andere inkomsten geinversteerd in nieuwe bedrijfjes. Tja en als je daar niet voldoende verstand van hebt en je loopt er mee te patsen gaat het een keer mis.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
"Bijv. hiero:
http://www.adformatie.nl/nieuws/bericht/lab-venture-capital-investeert-13-miljoen-euro-in-mobiele-marketing

Andere antwoorden (3)

Het verdiende geld is in bedrijven gestoken,die of maar een zeer minieme winst maakten of zelf geen winst,Dag centjes,dag Entertainment Group! Ze dachten enorme winsten te kunnen maken,maar het pakte dus anders uit.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De grootste fout die is gemaakt zit hem in het feit dat een simpele (omhooggevallen) italiaanse zoon van een pizzabakker en een nog veel meer omhooggevallen moeder, denkt dat hij een nóg groter zakenman kan worden dan dat hij zanger is. Hij heeft alleen niet de kwaliteiten (en absoluut niet de know-how) van het zaken doen.
Dit soort mensen (die voor een dubbeltje geboren zijn) zijn niet tevreden met het kwartje en willen meer, meer, meer, meer, meer, meer, meer, meer, meer, meer, meer,
meer, meer, meer, meer, meer, meer, meer, meer, meer,
meer, meer, meer, meer, meer, meer, meer, meer, meer.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het geld was op, terwijl TEG nog verplichtingen had naar andere partijen.