Is goeievraag een non-profit organistatie?

Hoe worden de kosten van goeievraag gedekt en maken ze wintst zo ja hoe maken ze dan winst want ik heb tot nu toe geen reclame tegen gekomen.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Het beste antwoord

Ze kunnen coockies plaatsen om zo informatie te gebruiken voor advertentiecampagnes.

Ze kunnen het zien als investering. Als iedereen verslaafd is, dan komen de advertenties.

Ze kunnen online-verslaafdenzorg aanbieden (tegen betaling), gespecialiseerd in GoeiVraagAfhankelijkheid.

Ze kunnen... hmmm... mijn inspiratie is op.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ik zie dat Goeievraag.nl onderdeel is van het netwerk van Ilse Media. Dat is een grote internetuitgever. Geen non-profitorganisatie.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Waarschijnlijk is het de bedoeling dat er winst wordt gemaakt na verloop van tijd. Overigens heeft, ik dacht yahoo, een soort gelijke site in het engels. Ik vraag me af of er geen problemen na verloop van tijd.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dit is een project van Ilse Media en wordt zodra het succesvol is natuurlijk commercieel uitgemolken ;)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Momenteel is goeievraag.nl een onderdeel dat geen winst maakt. In de toekomst komen er misschien banners of andere vormen van reclame op de site te staan om zo geen verlies te maken met de site.