Zijn er kosten als je een vakantiewerker van een uitzendbureau na de afgesproken periode in dienst neemt?

We hebben op dit moment een vakantiewerker in dienst via een uitzendbureau. We willen deze graag houden na, de afgesproken periode en dan direct in dienst nemen en niet meer via het uitzendbureau laten werken. Brengt dit kosten met zich mee? Als dit tijdens de contractperiode gebeurd, weet ik dat het wel wat kost, maar daarna?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Wat bovenstaande persoon zegt is niet waar !!!

Controleer het contract die je met het uitzendbureau hebt. Vaak moet een vergoeding betaald worden als de persoon overgenomen wordt door het bedrijf. Ook is hierin vaak opgenomen dat een aantal maanden na beëindiging van het contract dit nog steeds genoodzaakt is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Nee, je hoeft dit niet te melden aan het uitzendbureau. Je hebt na die periode niets meer met hun te maken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ronron1212
12 jaar geleden
- niet waar
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
- lees het contract en voorwaarden goed na.