Hoe komt het dat Larry Page en Sergey Brin (Oprichters Google) een groot verschil hebben qua vermogen?

Sergey heeft 17,5 Miljard, terwijl Larry 12 Miljard heeft.

Te samen hebben ze Google vanaf de grond af gecreëerd tot wat het nu is.

Natuurlijk kan je geld makkelijk over de balk gooien, maar toch verwacht ik niet dat Larry simpelweg 5 miljard meer heeft gespendeerd.

Wie kan het verschil in hun vermogen verklaren?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (1)

Tot 2001 was Larry Page mede-directeur van Google.
Volgensmij is Sergey Brin de directeur. Ze hebben dus een inkomens verdeling.