Wat was die bank voor ondernemers, wellis op de reclame geweest. ? Met hoge gebouwen en dan "YES" geschreven met verlichte kantoren.

Ook iets met van ondernemers voor ondernemers oid. iemand een idee waar ik het over heb ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

NICB Think yes

Toegevoegd na 58 seconden:
NIBC bedoel ik :-D
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
WOW. + dat is een plus! Knap gevonden. Ik kwam toch echt niet verder dan de Bizner....;-)

Andere antwoorden (3)

misschien bizner? ( bank voor ondernemers )
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je krijgt een plus van me hoor ;-) Mooi die reclames hè? Die zwoele stem en die schitterende muziek! Ik kwam ook op Bizner uit, maar kon geen YES op de daken ontdekken. In een reaktie heb ik het even gevraagd aan de vraagsteller.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dank voor de plus,
maar moet eerlijk zeggen dat ik altijd een hekel heb aan die vreselijk lange, gezapige banken-reclame's, ik vind ze allemaal net zo erg. maar wel geinig om te horen dat sommige dat anders vinden :-)
Ik denk ook bizner
De reclame was met 3 mannen in pakken die stunts deden ( afgevuurt als kanonskogel) en zo reclame maakten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat was NIBC, niet met drie mannen toch?