Welke informatie moet zeker vermeldt worden in een offerte?

Nou zijn er 6 dingen die ik moet vermelden. Ik heb de onderste 6 genomen:
- Datum;
- De prijs (en of dit incl. of excl. BTW is);
- Geldigheidsdatum;
- Voorwaarden;
- Contactgegevens;
- Geldige ondertekening.
Maar zijn er geen belangrijkere punten die moeten worden vermeld?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Het lijkt me van essentieel belang om in de offerte aan te geven wat je aanbiedt.

Toegevoegd na 3 minuten:
Ofwel je biedt een artikel aan (goede omschrijving)
ofwel je biedt een dienst aan (eveneens een goede omschrijving)

en dan heb je nog de demarcaties: wat de klant eventueel zou kunnen verwachten dat je ook doet, maar wat je beslist niet in de offerte hebt inbegrepen: je biedt bijvoorbeeld wel de levering van een TV aan, maar je komt hem niet aansluiten en alle kanalen afstemmen.
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Wat ook belangrijk is de de offerte nummer,welke ook steeds vermeld moet worden bij de betaling.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kent blijkbaar weinig van boekhouden!
Wanneer je uw bankrekening controleert ,bij het geld dat binnengekomen is,dan is de offertenummer van HEEL GROOT belang!
Wat al genoemd ,maar heel duidelijk wat u(je)doet voor welke prijs !en dan ook je sterke punten benadrukken (ik gebruik roest vrij stalen spijkers bijv:) en evt wat voor meer werk je zou kunnen doen .de tijd van aflevering (hoe lang ben je bezig) en wanneer .dan hoe te bet:aanbetaling bij begin 2de termijn enz dan evt je inschrijving KVK en toch ook bijna verplicht ,je btw nr het factuur nr ja geen nr 1dat kan niet professioneel staan ,of juist leuk ik ben de eerste klant !succes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oei vergeten kan van belang zijn de juiste naam en of rechts persoon .zeker indien je aan een bedrijf levert ,is hèt een bv. stichting en z en is de persoon wie hij zegt hij is en is hij teken bevoegd !pas hè .dan ook iets van bedankt voor uw interesse Bla Bla .enz en wilt u nog toelichting Bla Bla bel of mail me of zo
Drie zaken die ik kan bedenken:
- Omschrijving van te leveren goederen of diensten.
- Levertijd van genoemde zaken of maximale duur van de werkzaamheden.
- Eventueel nog garantievoorwaarden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ronaldP
12 jaar geleden
En wat het gaat kosten natuurlijk :)