Welke informatie moet zeker vermeldt worden in een offerte?

Nou zijn er 6 dingen die ik moet vermelden. Ik heb de onderste 6 genomen:
- Datum;
- De prijs (en of dit incl. of excl. BTW is);
- Geldigheidsdatum;
- Voorwaarden;
- Contactgegevens;
- Geldige ondertekening.
Maar zijn er geen belangrijkere punten die moeten worden vermeld?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Het lijkt me van essentieel belang om in de offerte aan te geven wat je aanbiedt. Toegevoegd na 3 minuten: Ofwel je biedt een artikel aan (goede omschrijving) ofwel je biedt een dienst aan (eveneens een goede omschrijving) en dan heb je nog de demarcaties: wat de klant eventueel zou kunnen verwachten dat je ook doet, maar wat je beslist niet in de offerte hebt inbegrepen: je biedt bijvoorbeeld wel de levering van een TV aan, maar je komt hem niet aansluiten en alle kanalen afstemmen.

Wat ook belangrijk is de de offerte nummer,welke ook steeds vermeld moet worden bij de betaling.

Wat al genoemd ,maar heel duidelijk wat u(je)doet voor welke prijs !en dan ook je sterke punten benadrukken (ik gebruik roest vrij stalen spijkers bijv:) en evt wat voor meer werk je zou kunnen doen .de tijd van aflevering (hoe lang ben je bezig) en wanneer .dan hoe te bet:aanbetaling bij begin 2de termijn enz dan evt je inschrijving KVK en toch ook bijna verplicht ,je btw nr het factuur nr ja geen nr 1dat kan niet professioneel staan ,of juist leuk ik ben de eerste klant !succes.

Drie zaken die ik kan bedenken: - Omschrijving van te leveren goederen of diensten. - Levertijd van genoemde zaken of maximale duur van de werkzaamheden. - Eventueel nog garantievoorwaarden

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100