Hoe zorgt een webshop als aviationmegastore ervoor dat zij steeds de artikelen op voorraad hebben?

Bij wie bestellen zij hun artikelen, want ze maken het niet zelf. En bestellen ze pas hun artikelen als iemand bij hun besteld heeft?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Hoe het bij Aviationmegastore zit, weet ik niet precies, maar bijvoorbeeld bol.com heeft een enorm magazijn in Tilburg waar zij heel veel producten in hebben opgeslagen. Ze zien welke producten er veel worden besteld, dus zorgen ze dat ze daar veel van hebben. Als ze het niet in huis hebben, halen ze het, even de naam vergeten, bij een grote afleveraar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De meeste webwinkels hebben weinig tot geen voorraad. Vaak zijn er afspraken gemaakt dat hun leveranciers de spullen rechtstreeks naar de client verstuurd. Op die manier heb je weinig personeel nodig, weinig opslagruimte nodig en de cashflow is optimaal.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is de kunst om betrouwbare leveranciers te vinden. Die direct kunnen leveren naar de klant. Zo werken wij ook met ksb-crystal.com, direct vanuit Tsjechie.